Termeni si Conditii

  1. Termeni
  2. Reglementari legale
  3. Continut website
  4. Contact
  5. Politica de confidentialitate
  6. Politica de vanzare
  7. Modalitati de comanda
  8. Transport si livrare
  9. Dreptul si termenul de retragere
  10. Garantii
  11. Frauda
  12. Dreptul de autor
  13. Dispozitii finale

 

  1. Termeni

SC INTERMETRIC SOLUTION SRL – persoană juridică organizată potrivit legislației române, cu sediul social în Bucuresti, str Fabrica de Gheata 12, bl 98, ap 5, cam 1, sector 2, România,  înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/15747/2017, CIF RO38212558, denumită în continuare „Sensestoria” sau „Vânzătorul”
MOBILPAY – SC NETOPIA SISTEM SRL, persoană juridică organizată potrivit legislației române.
WEBSITE – Documentele accesibile prin domeniul www.sensestoria.ro şi subdomeniile acestuia, denumit în continuare „www.sensestoria.ro”, „Site” sau „Website”.
CONŢINUT WEBSITE este definit astfel:

  • toate informațiile de pe website care pot fi vizualizate sau accesate prin intermediul domeniilor www.sensestoria.ro, inclusiv informații legate de produsele, serviciile şi/sau tarifele practicate;
  • conţinutul oricărui e-mail trimis clienţilor de catre Sensestoria prin mijloace electronice şi/sau orice alt mijloc de comunicare;

CLIENT – Persoana fizică care are sau obține acces la WEBSITE și comandă produse comercializate de SC Intermetric Solution SRL
DESTINATARUL COMENZII – Orice persoană, alta decât Clientul, căreia îi sunt livrate produsele comandate de Client
CONTRACT LA DISTANŢĂ – conform definiției cuprinse în Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 37/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, reprezintă orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
TRANZACŢIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs/serviciu de către Sensestoria către client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Sensestoria ori prin alte mijloace;
COMANDĂ – Achiziționarea de către client a oricărui produs disponibil pe site-ul www.sensestoria.ro, prin intermediul formularului de comandă, contact, telefonic ori prin email.

  1. Reglementari legale

Prezentul document constituie Contract la distanță stabilește Termenii și condițiile de utilizare a website-ului sensestoria.ro de către clienți, persoane fizice;

Pentru plasarea oricărei comenzi pe sensestoria.ro, clientul trebuie să accepte, în cunoștință de cauză, dispozițiile cuprinse în prezentul contract la distanță și conținutul și condițiile Comenzii respective, inclusiv faptul că respectiva Comandă implică o obligație de plata din partea sa, prețurile, volumele, caracteristicile, cantitățile și termenul de livrare a produselor comercializate și comandate de Client.
Prin accesarea sensestoria.ro, clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice prejudicii materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse website-ului sensestoria.ro, în conformitate cu prevederile legislației române și europene în vigoare;
În cazul în care clientul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau revocă acceptul dat pentru prezentul document:

  • În conformitate cu notificarea transmisă de client, sensestoria.ro poate modifica sau șterge toate datele care fac referire la acesta, cu excepția datelor cuprinse în documentele justificative financiar-contabile, fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese;
  • Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord și/sau a nu accepta termenii și condițiile, sub forma în care aceștia vor fi disponibili în acel moment.
  1. Conţinut website

3.1. Conținutul website-ului sensestoria.ro, astfel cum este definit la pct.1, include fără a se limita la acestea: logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text şi/sau conținut multimedia prezentate pe website și este proprietatea exclusivă a Sensestoria;
3.2. Este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea şi/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Sensestoria, includerea oricărui conținut în afara website-ului sensestoria.ro, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Sensestoria asupra conținutului, precum şi participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, fără acordul expres al Sensestoria;
3.3. Orice utilizare a conținutului website-ului sensestoria.ro în alte scopuri decât cele permise expres printr-un document sau acord de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acestea există, este interzisă.
3.4. SC Intermetric Solution SRL își rezervă dreptul în orice moment (a) de a schimba termenii acestui contract, (b) de a schimba site-ul, inclusiv de a elimina sau întrerupe continuitatea conținutului sau specificațiilor site-ului, restricționând orele de disponibilitate sau de a limita utilizarea permisă, sau (c) de a modifica orice taxe sau tarife folosite în vederea folosirii site-ului, inclusiv instituirea unor noi taxe sau mărirea acestora sau a oricăror alte servicii în acest sens. Acest Contract poate fi modificat de SC Intermetric Solution SRL în orice moment prin publicarea termenilor modificați pe site, iar continuarea folosirii site-ului ulterior acestor schimbări va fi considerată acceptarea acestor modificări de termeni și condiții.
3.5. Acest site nu oferă consiliere medicală și nici nu încearcă să pună diagnostic sau să trateze probleme ale pielii sau afecțiunile cutanate. Dacă aveți o problemă medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog.
Întrerupeți folosirea oricărui produs care provoacă iritație (roșeață, mâncărime, usturime, descuamare sau orice alte simptome). Informația furnizată de acest site sau de către companie, nu înlocuiește vizita la dermatolog sau la medicul dumneavoastră și nu trebuie interpretată ca fiind consiliere medicală.
Produsele cosmetice etichetate pentru toate tipurile de ten nu pot fi potrivite tuturor persoanelor care le încearca. Fiecare tip de ten reacționează diferit la anumite produse și ingrediente.
3.6. Scopul acestui site este de a prezenta ideile și percepțiile autorului în ceea ce privește marketing-ul, vânzarea și folosirea produselor cosmetice. Unicul scop al autorului este de a prezenta consumatorului informație și consiliere privind achiziția de produse destinate îngrijirii pielii. Informațiile și recomandările prezentate reflectă strict opiniile, percepțiile și cunoștințele autorului privind subiectul și produsele menționate. Este dreptul inalienabil al fiecăruia de a judeca produsele conform propriilor criterii și de a nu fi de acord cu autorul. Mai mult de atât, pentru că pielea fiecăruia poate și probabil chiar va reacționa la un anumit stimul extern la un moment dat, orice produs poate cauza o reacție negativă pe piele la un moment sau altul. Dacă dezvoltați o sensibilitate a pielii la utilizarea unui produs cosmetic, opriți folosirea acestuia imediat și consultați medicul. În cazul în care aveți nevoie de consiliere medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog.
3.7. Conținutul acestui site (www.sensestoria.ro)  este furnizat „așa cum este” și fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. Produsele vândute prin intermediul site-ului sunt vândute „așa cum sunt”, fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese.
Singura soluție privind posibilele nemulțumiri în legătură cu acest site o reprezintă încetarea folosirii site-ului. Prin folosirea acestui site acceptați că folosirea site-ului se face pe propriul risc.  SC Intermetric Solution SRL nu este responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental, consecvențial, special, ofensator, indiferent că acesta reiese din contract, neglijență, răspunderea strictă sau orice altă posibilitate, în legătură cu Site-ul, cu conținutul acestuia sau a produselor vândute și descrise pe site, chiar dacă este exprimată posibilitatea unui astfel de prejudiciu. În nicio împrejurare răspunderea SC Intermetric Solution SRL către un utilizator al site-ului nu va depăși sumă plătită de utilizator pentru achiziția de produse vândute în cadrul lui.
3.8. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în baza de date aferenta site-ului sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producător.
Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.

  1. Contact

4.1. Sensestoria face publice pe website, secțiunea „Contact”, datele complete și corecte de identificare și contactare a sa de către clienți.
4.2. Accesarea website-ului sensestoria.ro și informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate Sensestoria se realizează în mod electronic, telefonic sau prin orice alt mod de comunicare disponibil clientului şi Sensestoria, numai în scopul derulării prezentului contract la distanță.
4.3 Comunicarea de către Sensestoria a ofertelor comerciale (reclamelor) către clienți prin email sau prin alte mijloace se face în baza consimțământului acestora, conform politicii de confidențialitate.

  1. Politica de confidentialitate

5.1 A se vedea Anexa nr. 1 la prezentul Contract la  distanță – Politica de confidențialitate
5.2. A  se vedea Anexa nr. 2 la prezentul Contract la  distanță – Politica privind fișierele „cookies”

  1. Politica de vanzare

6.1. Sensestoria poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către aceasta într-o anumita perioadă și în limita stocului disponibil.
6.2. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) şi includ toate taxele fiscale.
6.3. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în lei (RON). În cazul în care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmată de procesatorul de plăți Mobilpay. În urma confirmării Sensestoria va emite factura către client.
6.4. Toate informațiile afișate pe sensestoria.ro pentru descrierea produselor şi/sau serviciilor disponibile pe site (texte/imagini/videoclipuri/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Sensestoria, acestea fiind cu titlu de prezentare.
6.5. Orice comandă care nu corespunde în mod evident unei tranzacții legitime și, în general, orice comandă frauduloasă sau care este declarată frauduloasă, va fi considerata de Sensestoria ca fiind nulă si neavenită.

  1. Modalitati de comanda

7.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, inclusiv pe website.
7.2. La finalizarea comenzii clientul se asigură că toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
7.3. După finalizarea comenzii clientul poate fi contactat de sensestoria.ro, în următoarele scopuri/situații, prin orice mijloc disponibil/agreat de sensestoria.ro, în funcție de scop/situație:

  • Neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacției, în cazul de plăţi cu card bancar;
  • Invalidarea tranzacției de catre procesatorul de carduri agreat de Sensestoria, MobilPay, în cazul plății cu card bancar;
  • Validarea disponibilității produselor şi a cantităților achiziționate de client;
  • Confirmarea comenzilor plasate online;
  • Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor, inclusiv a altor detalii tehnice sau comerciale referitoare la produsele achiziționate.

7.4. Sensestoria poate denunța unilateral comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nici obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • Neacceptarea de către banca emitenta a cardului clientului, a tranzacției, în cazul de plății online;
  • Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de sensestoria.ro, în cazul plății online;
  • Datele furnizate de către client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • Pentru alte motive obiective.

7.5. Clientul poate renunța la o comandă efectuată, atunci când este contactat conform pct. 7.3.
7.6. În cazul în care clientul renunță la o comandă efectuată cu plata cu card bancar și în care banca emitenta a cardului clientului a autorizat tranzacția bancară, în sensul blocării în contul clientului a contravalorii produselor şi serviciilor achiziționate de către acesta, suma aceasta va fi deblocată de către Sensestoria în maxim 48 de ore de la data la care Sensestoria a luat la cunoștință de acest fapt.
7.7. În cazul în care unele produse comandate de către client printr-o comandă efectuată cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Sensestoria va informa clientul asupra acestui fapt și va dispune deblocarea în contul clientului a contravalorii acestor produse, în cazul în care aceasta suma a fost blocată pe cardul clientului, în maxim 48 de ore de la data la care Sensestoria a luat la cunoștință de acest fapt.
7.8. În momentul în care Sensestoria informează clientul printr-un mesaj electronic cu privire la comanda sa validată, comanda acestuia devine contract la distanță, conform legii.
7.9. Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc, o informare în acest sens urmând a fi comunicată ulterior. Dupa plasarea comenzii de către utilizator, vânzătorul va transmite un e-mail de confirmare a primirii comenzii. Ulterior primirii comenzii vânzătorul va verifica disponibilitatea produselor și va comunica, dacă este cazul, indisponibilitatea anumitor produse.
7.10. Prezentarea produselor pe site-ul www.sensestoria.ro nu este o ofertă în sensul legal și nu are efecte legale. Site-ul www.sensestoria.ro poate fi considerat in acest sens, un catalog online. Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanență/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
7.11. Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site pe pagina dedicată ofertelor speciale, cu toate condițiile de aplicare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale, mai puțin pentru comenzile deja achitate.
7.12. Clientul poate efectua comenzi telefonice, prin email sau formularul de contact prin utilizarea datelor de contact disponibile pe website. În toate situațiile, prezentul document este aplicabil în mod corespunzător.
7.13. Sensestoria va include în coletul expediat către client toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către client.
7.14. Sensestoria va facilita informarea clientului asupra stadiului de finalizare în care se afla comanda.

  1. Transport si livrare

8.1. Sensestoria va livra produsele achiziționate de către clienți, de regulă, utilizând serviciile unei firme de curierat.
8.2. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.sensestoria.ro. În cazul în care produsul nu poate fi livrat, Sensestoria va informa clientul despre aceasta indisponibilitate. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-4 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Pentru a facilita urmarirea livrarii, vanzatorul poate să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în e-mail-ul de confirmare a expedierii.
Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2-4 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații, clientul poate solicita detalii despre colet în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la Sensestoria.
8.3. Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-4 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
8.4. Costul livrării pe teritoriul României, pentru produsele achiziționate de clienți, este calculat și prezentat clientului la finalizarea comenzii în funcție de localitatea de livrare și tarifele practicate de serviciile de curierat. Sensestoria poate oferi gratuitate la livrare conform promoțiilor disponibile pe website.

  1. Dreptul si termenul de retragere

9.1. În conformitate cu articolul 9 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, Clientul are la dispoziție un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de client intră în posesia fizica a produselor, pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat să-și motiveze decizia.
9.2. Pentru asigurarea satisfacției Clienților săi și a destinatarilor Comenzilor, Sensestoria acceptă returnarea produselor comandate pe site-ul sensestoria.ro, peste termenul legal menționat la articolul 11.1. de mai sus, în condițiile prevăzute în următoarele articole.
9.3. Clientul sau destinatarul Comenzii are la dispoziție, pentru returnarea produselor, 20 (douazeci) de zile de la data la care Clientul sau o parte terța, alta decât transportatorul, indicata de Client, intră în posesia fizica a produselor.
9.4. În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere, va informa în scris (prin posta sau prin email) SC Intermetric Solution SRL (www.sensestoria.ro) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere, care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul la curier, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
SC Intermetric Solution SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare. Datele de contact ale SC Intermetric Solution SRL sunt specificate în prima parte a acestei documentului Termeni si Conditii, cererile de retur nu se procesează telefonic.
9.5. În conformitate cu articolul 16 din Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

  • furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății;
  • furnizarea de bunuri confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Clientul ia la cunoștință faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror nouă comercializare de către Sensestoria ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protecție a sănătății pentru consumatori (de exemplu: produsele de îngrijire, de machiaj, etc) ori produsele personalizate pentru Client. Aceste dispoziții se aplica fără a aduce atingere garanțiilor prevăzute la Secțiunea 12 din prezentul contract la distanță, care rămân pe deplin aplicabile.
9.6. În situația în care produsele pot face obiectul dreptului de retragere, Clientul care își exercită dreptul de retragere în condițiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitățile de returnare a produselor, va putea obține rambursarea contravalorii produselor returnate, precum și cheltuielile de expediere aferente Comenzii. Clientului sau destinatarului Comenzii care își exercita dreptul legal de retragere in condițiile prevăzute de prezentul articol cu privire la termenele și modalitățile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate către Sensestoria cu titlu de plată pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, inclusiv costurile livrării, fără întârzieri nejustificate, și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Sensestoria este corespunzător notificată cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art. 13 alin. (2) din Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Clientul înțelege și își dă în mod expres consimțământul ca rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens în care se obligă să furnizeze Sensestoria datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. În orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Sensestoria are dreptul de a se asigura că produsele pot face obiectul dreptului de retragere conform pct. 9.5 din prezentul contract și de a amâna rambursarea până la data la care primește efectiv înapoi produsele.
9.7. In conformitate cu articolul 14 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. Prin excepție, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate si Comandă cheltuielile de returnare vor fi suportate de Sensestoria.
9.8. Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate către Sensestoria.ro într-o stare care sa permită repunerea lor la vânzare (produse în stare perfectă împreună cu ambalajul original intact, accesoriile, prospectele, holograma etc) cel mai târziu, după caz, în termen 20 (douazeci) de zile de la data la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intră în posesia fizica a produselor. Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate. Produsele vor fi însoțite de numărul de Comandă, menționat fie pe Bonul de Retur, transmis împreună cu produsele livrate, semnat de Cumpărător sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document. Clientul și destinatarul Comenzii, dacă acesta diferă de Cumpărător, sunt informați despre faptul ca utilizarea Bonului de Retur facilitează prelucrarea returului de către Sensestoria. Clientul sau destinatarul Comenzii, dacă acesta diferă de Cumpărător, este așadar rugat sa utilizeze Bonul de Retur.
9.9. În situația în care Clientul a beneficiat pe Site de o ofertă specială, care îi permitea, în anumite condiții, să achiziționeze unul sau mai multe produse ofertate în schimbul Comenzii sale sau să beneficieze, fără cost suplimentar de diferite eșantioane promoționale, se va considera că prin exercitarea dreptului său de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva ofertă sau de respectivele eșantioane. Clientul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care dorește sa îl/le returneze doar împreună cu eșantioanele primite respectiv produsul (produsele) achiziționate la ofertă în schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel încât Sensestoria să poată da curs cererii sale de retragere.
9.10. Întrucât produsele comercializate de catre SC Intermetric Solution SRL pe site-ul www.sensestoria.ro sunt obținute din materii prime naturale și sintetice, nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între produse provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.
9.11. Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 300 lei, SC Intermetric Solution SRL va rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
9.12. Clientul va fi răspunzător pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și, după caz, a funcționării produselor.
9.13. Atunci când Clientul/destinatarul Comenzii nu demonstrează ca a predat efectiv produsul unui transportator pentru a fi livrate la sediul Sensestoria, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt în sarcina Clientului sau a destinatarului Comenzii.
9.14. SC Intermetric Solution SRL nu va returna contravaloarea produselor in cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.
9.15. Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare
9.15.1.Toate produsele comercializate de SC Intermetric Solution SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
9.15.2. Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
9.15.3. În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.

Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat
9.15.3.1. Constatare în prezența agentului de curierat
SC Intermetric Solution SRL nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 0745 102 666 sau prin email : contact@sensestoria.ro.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.
9.15.3.2. Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0745 102 666 sau prin de e-mail: contact@sensestoria.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC Intermetric Solution SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. Produsele cu ambalaj deteriorat sunt înlocuite.
9.15.4. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a SC Intermetric Solution SRL, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca SC Intermetric Solution SRL să livreze din nou produsele comandate.

  1. Garantii

10.1. Toate produsele comercializate pe site-ul sensestoria.ro beneficiază de garanția legală de conformitate astfel cum este definită de Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care dau Clientului posibilitatea să returneze produsele defecte sau neconforme ce i-au fost livrate.
10.2. În ceea ce privește garanția legală de conformitate, art. 5. și 6. din Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevede următoarele:
„Art. 5 (1) Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
(2) Se considera ca produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut consumatorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
d) fiind de același tip, prezintă parametri de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului;
Art. 6. Nu se considera a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de consumator.”
10.3. Sunt exceptate de la aplicarea garanției produsele modificate, reparate, încorporate sau adăugate de către Cumpărător. Garanția nu se va referi la viciile aparente. Garanția nu va acoperi produsele deteriorate în timpul transportului sau din cauza unei utilizări eronate.
10.4. Pentru orice cerere legata de garanțiile legale, Clientul trebuie sa contacteze Serviciul Clienți prin secțiunea „Contact” de pe site-ul sensestoria.ro.

  1. Frauda

11.1. Sensestoria nu solicita clienților săi prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/fax etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
11.2. Excepție de la art. 13.1 fac numai clienții persoane fizice, în sensul obținerii de către Sensestoria a numărului de cont, respectiv a băncii clientului, în numele căruia se va face facturarea unei comenzi, respectiv rambursarea unei sume de bani.
11.3. Sensestoria își declină orice responsabilitate, în situația în care un client este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele Sensestoria. Clientul poate informa Sensestoria asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
11.4. Comunicările realizate de către Sensestoria prin mijloace electronice de comunicare la distanță (de exemplu e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.
11.5. Următoarele scopuri atinse sau neatinse vor fi considerate tentativă de fraudare a website-ului sensestoria.ro şi SC Intermetric Solution SRL își rezervă dreptul de a se adresa organelor competente pentru instituirea răspunderii penale, civile etc. ale aceluia sau acelora care au încercat să atingă sau au atins aceste scopuri:

  • de a altera sau de a modifica conținutul website-ului sau orice corespondență expediată prin orice modalitate de site-ul sensestoria.ro;
  • de a accesa fără autorizație sistemele informatice pe care rulează website-ul sau interfața de administrare a acestuia;
  • de a afecta performanțele serverului/serverelor pe care rulează website-ul sensestoria.ro;
  • de a accesa sau de a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, conținutul expediat prin orice mijloc de către Sensestoria către client atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
  • de a restrictiona sau impiedica orice alt utilizator de a folosi site-ul și serviciile acestuia;
  • de a transmite  orice fel de informație sau materiale ilegale, fraudulente, amenințătoare, abuzive, calomniatoare, defăimătoare, obscene sau inacceptabile, menite să rănească sau orice informație sau materiale care ar putea constitui sau încuraja un comportament ce poate fi considerat infracțiune, să dea naștere unor răspunderi civile sau să încalce în orice alt fel legea;
  • de a transmite vreo informație sau software care să conțină un virus, un worm, un virus de tip Troian sau alte componente dăunătoare sau perturbatoare;
  • de a transmite materiale care să violeze drepturile intelectuale ale unei alte părți;
  • de a folosi site-ul pentru orice fel de reclamă sau scopuri ilegale;
  • de a modifica, adapta, sublicenția, traduce, vinde, decompila sau dezasambla orice parte a site-ului.
  1. Dreptul de autor

12.1. Drepturile proprietății intelectuale ale acestui site precum și toate materialele conținute de acesta, inclusiv, dar nelimitându-se la imagini, text, fotografii, design, pictograme și ilustrații, excepție făcând acelea care sunt deja protejate de drepturile de copyright și proprietate intelectuală, sunt proprietatea SC Intermetric Solution SRL și/sau a afiliaților/partenerilor săi. Pentru a reproduce, republica, modifica, încărca, publica, transmite, redistribui sau afișa public material preluat de pe acest site, aveți nevoie de permisiunea scrisă a SC Intermetric Solution SRL.
12.2. Mărcile înregistrate și logo-urile utilizate și afișate în cadrul acestui site sunt mărci înregistrate ale SC INtermetric Solution SRL și ale altora. Nici o parte din conținutul acestui site nu trebuie interpretată ca fiind acordată cu titlu gratuit, prin implicarea sau prin orice altă modalitate, a oricărei licențe sau drept de a folosi oricare dintre mărcile înregistrate afișate pe site fără a avea permisiunea scrisă a proprietarului mărcilor înregistrate.
12.3. Utilizatorii pot vizualiza și descărca material de pe acest site doar în scopuri personale, necomerciale privind utilizarea la domiciliu, această permisiune fiind considerată adecvată acestui contract. Intermetric Solution SRL va impune drepturile sale intelectuale conform măsurilor legale în vigoare.

  1. Dispozitii finale

13.1. Sensestoria își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi contractuale, fără notificarea prealabilă a clienților, cu excepția prevederilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform legii.
13.2. Sensestoria nu va putea fi instituită responsabilă pentru eventualele erori aparate pe website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc, care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.
13.3. Anexele nr. 1 și 2 – Politica de confidențialitate și Politica privind fișierele „cookie” fac parte integrantă din prezentul document.