[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]Transport si retur

 

Transport

Tipuri de livrare și costuri de transport

Comenzile plasate pe site pot fi livrate doar pe teritoriul României, prin curier rapid. Pentru expedierea coletelor folosim compania de curierat DPD (Dynamic Parcel Distribution SA). Costurile de livrare pentru orice comandă sunt 19 lei (TVA inclus). Pentru comenzile peste 300 lei costurile de livrare sunt gratuite.

Comenzile vor fi livrare la adresa de livrare specificată la plasarea comenzii. Orice cost cauzat de menţionarea unei adrese greșite sau incomplete va fi suportat de cumpărător. Orice cost cauzat de modificarea adresei de livrare va fi suportat de cumpărător.

Termenii de livrare

Comenzile achitate prin card sau transfer bancar sunt expediate după confirmarea plății. La expedierea coletului veti primi un e-mail care include numărul de urmărire al expedierii.

De la expedierea coletului, termenul de livrare este de 2 – 5 zile lucrătoare (1-3 zile pentru orașele mari, 2-5 zile pentru localitățile mai mici), în funcţie de destinația fiecarui colet.

Programul de livrare a comenzilor este de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00.

Termenii de livrare de mai sus sunt informativi, în general curierii livrează coletele în 1-2 zile lucrătoare de la data expedierii, în orașele mari. De sărbători sau în perioadele cu promoții este posibil ca livrările să dureze 2-5 zile sau chiar mai mult.

Sensestoria (SC PROSPERIO INVESTMENTS SRL) nu poate garanta termenii de livrare de mai sus în cazul unor evenimente ce nu țin de controlul său, cum ar fi (fără a se limita la): cazuri de forţă majoră (cutremure, inundaţii etc.), intervenţii ale autorităţilor de stat, greve, condiții meteo nefavorabile, probleme logistice întâmpinate de transportator etc.

Coletul nu a fost livrat și nu există detalii de livrare pe site-ul curierului

Puteti verifica oricând statusul comenzii accesând contul dumneavoastra și siteul curierului pentru urmărirea expedierii folosind codul de urmărire primit în e-mailul care confirmă expedierea coletului. Din diverse motive este posibil ca livrarea să întârzie. Va rugăm în acest caz să verificati statusul coletului pe site-ul curierului, este posibil să fie programat pentru livrare chiar în ziua în curs. Dacă nu există detalii de livrare și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului va rugăm să ne contactati folosind adresa contact@sensestoria.ro sau la numarul de telefon 0745 102 666.

 

Returul produselor

Termenul de retragere si exercitarea dreptului de retragere

În conformitate cu articolul 9 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, Clientul are la dispoziție un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de client intră în posesia fizica a produselor, pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat să-și motiveze decizia.
Pentru asigurarea satisfacției Clienților săi și a destinatarilor Comenzilor, Sensestoria acceptă returnarea produselor comandate pe site-ul sensestoria.ro, timp de 20 (douazeci) de zile de la data la care Clientul sau o parte terța, alta decât transportatorul, indicata de Client, intră în posesia fizica a produselor.

În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere, va informa în scris (prin posta sau prin email) SC Prosperio Investments SRL (www.sensestoria.ro) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri trimise la adresa de email comenzi@sensestoria.ro, sau folosind formularul din josul paginii, care trebuie să conțină:

– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul la curier, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)

Exceptii de la dreptul de retragere

În conformitate cu articolul 16 din Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

  • furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății;
  • furnizarea de bunuri confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Clientul ia la cunoștință faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror nouă comercializare de către Sensestoria ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protecție a sănătății pentru consumatori (de exemplu: produsele de îngrijire, de machiaj, etc) ori produsele personalizate pentru Client.

Obligatiile Clientului in caz de retragere
In conformitate cu articolul 14 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. Prin excepție, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate si Comandă cheltuielile de returnare vor fi suportate de Sensestoria.

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate către Sensestoria.ro într-o stare care sa permită repunerea lor la vânzare (produse în stare perfectă împreună cu ambalajul original intact, accesoriile, prospectele, holograma etc) cel mai târziu, după caz, în termen 20 (douazeci) de zile de la data la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intră în posesia fizica a produselor. Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

În situația în care Clientul a beneficiat pe Site de o ofertă specială, care îi permitea, în anumite condiții, să achiziționeze unul sau mai multe produse ofertate în schimbul Comenzii sale sau să beneficieze, fără cost suplimentar de diferite eșantioane promoționale, se va considera că prin exercitarea dreptului său de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva ofertă sau de respectivele eșantioane. Clientul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care dorește sa îl/le returneze doar împreună cu eșantioanele primite respectiv produsul (produsele) achiziționate la ofertă în schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel încât Sensestoria să poată da curs cererii sale de retragere.

Întrucât produsele comercializate de catre SC Prosperio Investments SRL pe site-ul www.sensestoria.ro sunt obținute din materii prime naturale și sintetice, nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între produse provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.

Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 300 lei, SC Prosperio Investments SRL va rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).

Taxele pentru retur sunt suportate de Client, indiferent de valoarea comenzii.

Obligatiile SC Prosperio Investments SRL (www.sensestoria.ro) in cazul retragerii

SC Prosperio Investments SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC Prosperio Investments SRL a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea integrală a unei comenzi, după deschiderea coletului, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.

Rambursarea sumelor catre Clienti

Sumele datorate ca urmare a retragerii din contract se ramburseaza doar in contul Clientului. Nu se fac rambursari in numerar.

Pentru comenzile achitate cu cardul bancar, online, restituirea se face în contul din care a fost efectuată plata.

Pentru comenzile achitate prin transfer bancar (ordin de plată), restituirea se face în contul din care a fost efectuată plata.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ninja_form id=”3″][/vc_column][/vc_row]