La Cure
Despre brand
La Cure a fost creat în 1994 cu viziunea de a exploata atuul unic al Iordaniei – Marea Moartă și comorile ascunse pe care țara le detine.
Afacerea de familie Al-Refai își are rădăcinile în domeniul logisticii, transporturilor și expedițiilor, motiv care a adus o rețea de prieteni și agenți internaționali din întreaga lume.
Cu prieteniile de care s-a bucurat familia, un interes și o cerere tot mai mare din partea acestei rețele și piețele internaționale au apărut pentru Marea Moartă și produse din aceasta zona.
Marea Moartă și beneficiile pentru sănătatea și frumusețea pielii au devenit populare la nivel monidial aducand mulți vizitatori internaționali care se îndreaptă spre Iordania în căutarea tratamentelor de reîntinerire.
Am văzut o mare oportunitate în această comoară și asa a aparut ideea de a stabili un brand care să livreze beneficiile naturale de aici pentru cei care nu pot vizita Marea Moarta.
Cu eforturi investite de catre noi si cu ajutorul prietenilor locali și internaționali care s-au organizat pentru a pune această idee în practică, am creat La Cure. Numele a fost inspirat să reprezinte vindecare, frumusețe, sănătate și tratamente.
Cu numele La Cure începe povestea noastră. Compania a început prin a oferi două produse în 1994 și de atunci s-a extins pentru a oferi 30 de produse cu 6 linii de producție. Produsele noastre terapeutice se regasesc acum în peste 53 de țări.
Director general
Mohammad Al-Refai
Galerie foto
Analiza de brand
1. Calitatea ingredientelor
Ingredientele folosite în produsele La Cure provin din diverse surse: semințe de plante, extracte de fructe, uleiuri de fructe, iar unele sunt sintetice. Sarea și namolul provin direct din Iordania, din Marea Moarta.
Atunci când aleg furnizorii de ingrediente pentru formule, criteriile cheie includ:
- O bună reputație.
- Calitatea ingredientelor pe baza probelor furnizate pentru evaluare ulterioară
- Provenienta ingredientelor (tara, locul, modul in care sunt cultivate)
- Competitivitatea prețurilor.
- Disponibilitatea lucrărilor de referință (Fișe de date și certificate de securitate, de calitate etc).
La Cure asigura calitatea ingredientelor prin măsuri punctuale, cum ar fi prelevarea de probe, testarea și urmarirea respectarii standardelor COA și MSDS. Managerul pentru controlul calitatii inițiază eșantionarea la primirea bonului de livrare. Probele sunt testate fie intern, fie de către laboratoare externe calificate.
Compania decide în primul rând asupra ingredientelor pe care le foloseste in formulele pentru diferite tipuri si probleme de piele bazandu-se pe cercetarile existente, fișele de date care subliniază funcțiile ingredientelor, studii care demonstrează eficacitatea acestora bazele de date reglementate de organismele abilitate in domeniu, cum ar fi CosIng.
In cadrul La Cure exista o abordare detaliată atunci când vine vorba de selectarea ingredientelor potrivite, procesul implicand cercetări ample, evaluarea tipului de piele și a problemelor pe care produsul urmareste sa le rezolve, eficacitatea ingredientelor, siguranța in utilizare si potentialul alergic, eficacitatea formulării, feedback-ul clienților și testarile interne si in laboratoare externe ale produsului.
Compania detine cercetări care sunt făcute de organisme externe care subliniază eficacitatea ingredientelor. In plus, in productie se bazeaza foarte mult pe fișele tehnice pentru ingredientele utilizate care indică eficacitatea acestora.
La Cure are efectuate intern numeroase studii științifice pentru majoritatea produselor comercializate folosind literatura de specialitate existenta și cercetări științifice care susțin beneficiile acestor ingrediente.
2. Eficacitatea produselor
Majoritatea clientilor lasa in mod frecvent recenzii si testimoniale pe site sau pe canalele de social media.
Produsele sunt competitive din perspectiva calitatii si a eficientei. Desi sunt similare cu alte produse de pe piata de profil (produse pe baza de minerale din Marea Moarta), ceea ce evidentiaza LaCure sunt formulele simple si inclusive, care se adreseaza unei categorii foarte mari de tipuri de ten.
Compania se concentreaza mult pe inovare, se adapteaza constant la trendurile pietei, la schimbarile in reglementarile oficiale si cauta mereu sa dezvoltam formule cat mai naturale ce au la baza minerale, namol si sare din Marea Moarta.
3. Siguranta si testare dermatologica
La Cure evalueaza și gestioneaza potențialele reacții adverse ale utilizatorilor la produsele din gamele proprii prin evaluări de siguranță conduse de un evaluator de securitate in utilizare abilitat in acest sens.
Pentru a asigura siguranța produsului, respecta standardele internaționale și cele mai bune practici recunoscute in domeniu in procesele de formulare și producție.
În plus, efectueaza teste riguroase de calitate pentru a ne asigura ca produsele îndeplinesc criteriile standard de siguranță și eficacitate.
De asemenea, ofera instrucțiuni clare si extensive pentru a minimiza riscul de iritare din cauza utilizării necorespunzătoare și pentru a respecta etichetarea ingredientelor conform reglementărilor in vigoare inclusiv transparența ingredientelor care declară orice alergen pe lista INCI.
Astfel, clienții cu piele sensibilă sunt ajutati sa faca alegeri informate și sa evite ingredientele care ar putea să nu fie potrivite pentru conditia tenului lor.
Printre ingredientele pe care compania le evita ca sa minimizeze riscul de inflamatie sau sensibilizare a pielii se numara – Petroleum Jelly (vaselina), Parabenii, BHT si Hidrochinona. La Cure utilizeaza subprocesele CAPA (Corrective and Preventive Actions) ca sa raspunda la rarele cazuri in care utilizatorii raporteaza efecte adverse.
4. Transparenta si etichetare
Compania detine un plan operationalizat in toate departamentele cu scopul de a reduce deseurile produse si de a recicla toate elementele ce pot fi reciclate cu obiectivul de a obtine ambalaje 100% reciclabile. In momentul de fata realizeaza un studiu intern ca sa exploreze optiunea de a schimba toate ambalajele in variante complet biodegradabile si eco-friendly.
Ca sa se asigure ca ambalajele protejeaza integritatea continutului si prelungesc viata produselor sunt implementate mai multe elemente – sigiliu de protectie al produsului, ambalaj suplimentar peste recipientul ce contine produsul etc.
La Cure prioritizeaza responsabilitatea socială concentrându-se pe conservarea mediului, practicile etice de muncă, și gestionarea responsabilă a deșeurilor în procesele de producție și ambalare. Productia este neutra din punct de vedere al carbonului și nu emite emisii de carbon sau fum.
5. Inovatie in Ingrediente si Tehnologie
Compania colaboreaza uneori cu laboratoare și furnizori acreditați de ingrediente pentru a ajuta la dezvoltarea de noi articole.
În plus, din când în când se angajeaza cu universitățile într-o abordare colaborativă pentru a dezvolta noi produse și formulare ca parte a curriculum-ului academic oferit de universitățile iordaniene.
6. Reputatie si evaluari
Feedback-ul cel mai des primit de la clienti este ca produsele sunt eficiente, li se potrivesc pielii si reusesc sa rezolve nemultumirile pe care le au legate de tenul lor.
Brandul La Cure are o rata de loialitate de 80% si o rata de comanda multipla (de la acelasi utilizator) de peste 60%.
In decursul anilor a primit numeroase premii si nominalizari:
- Premiul iordanian al consumatorilor, care identifică cel mai bun „Produs natural iordanian” din punctul de vedere al consumatorului. - 1997
- Al 10-lea premiu Golden America pentru calitate - 1998
- Premiul XXIII Internațional pentru cel mai bun nume comercial – 1998
- Premiul Ghidului Consumatorului Iordanian – 1999
- Premiul internațional pentru cea mai bună performanță acordat de Consiliul Premiilor Internaționale - 2001
- Premiul „Super Brands” acordat de Consiliul Jordan Super Brands – 2013
Pe langa acestea La Cure poseda si o serie de certificari:
- Certificat ISO 22716:2007 de la INTERCERT (GMP)
- Certificat de bune practici de fabricație (GMP) de la JFDA
- Certificare ISO 9001 pentru managementul calității
7. Etica si responsabilitate sociala
Ca sa asigure conformitatea cu standardele de productie etica si conditii de munca in fabrica, La Cure monitorizeaza, verifica si imbunatateste permanent politicile de resurse umane, fișe de post și înţelegerea clară a responsabilităţilor.
De asemenea compania urmareste minimizarea impactul asupra mediului în timpul producției prin implementarea bunelor practici de depozitare, manipulare, transfer și colectare a deșeurilor industriale.
45% dintre angajații companiei sunt femei și 9% persoane cu dizabilități. Pozitiile critice de QC – QA, cât și de manager de fabrică sunt detinute de femei. În plus, fostul director general adjunct și actual partener este o femeie.
8. Diversitatea gamei de produse
La Cure oferă o gamă completă de produse de îngrijire a pielii în trei colecții: Repair, Hydrate și Clarify. Produsele sunt destinate îngrijirii feței, ingrijirii in timpul baii și îngrijirii corpului.
Majoritatea produselor sunt potrivite pentru toate tipurile de piele. In acelasi timp, La Cure are in gama produse specializate pentru tenul uscat și tenul gras, cum ar fi crema de îngrijire a mâinilor, crema hidratantă esențială și untul de corp cu papaya, etc.
La Cure ofera produse care pot ajuta la reducerea problemelor specifice ale pielii, inclusiv acneea și hiperpigmentarea. Gama completa include produse precum nămol de la Marea Moartă, sare de la Marea Moartă, cremă hidratantă și săpun cu nămol pentru acnee și riduri. Crema pentru luminozitate și namolul din Marea Moartă ajută la combaterea hiperpigmentării.
Majoritatea produselor sunt parfumate datorita continutului de uleiuri, nu prin adaugarea de parfum, iar in gama exista si produse fără parfum precum sarurile de baie și nămol natural de la Marea Moartă.
Cumpără aici
produse La Cure